دوشنبه، دی ۰۷، ۱۳۸۸

این است شیوه درست

شمار ماه‌ها نزد خدا، در کتاب خدا از آن روز که آسمانها و زمین را بیافریده، دوازده است. چهار ماه، ماه‌های حرامند. این است شیوهٔ درست. در آن ماه‌ها بر خویشتن ستم مکنید. و همچنان که مشرکان همگی به جنگ شما برخاستند، همگی به جنگ ایشان برخیزید و بدانید که خدا با پرهیزگاران است.
توبه ۳۶ ترجمه آیتی

یکشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۸

انتهای خط

امشب از بامها صدای الله اکبر می‌اومد، بلند و رسا. مثل شبهای قبل، اما اینبار یک چیز متفاوت بود. دیگه کسی از گفتن مرگ بر خ. نمی‌ترسید.
داریم به انتهای خط نزدیک می‌شویم. این انتها چه باشد، خدا می‌داند.
حسین را شهید کردند چون با امیرالمومنین* یزید بیعت نکرد.

* در این روزگار از نام دیگری استفاده می‌کند.

شنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۸

خودرو سازان ایرانی بیشتر از اسرائیل مسلمان می‌کشند؟

خودروهای ایرانی به مقدار زیاد گاز گل‌خانه‌ای درست می‌کنند، گاز گل‌خانه‌ای هوای زمین را گرم می‌کند. هوای زمین که گرم شود، یخ‌های قطبی ذوب می‌شوند. یخ‌های قطبی که ذوب شوند، سطح آب دریاها بالا می‌آید، سطح آب دریاها که بالا بیاید، جلگه‌های بنگلادش زیر آب می‌روند. جلگه‌های بنگلادش که زیر آب بروند، صد و پنجاه میلیون برادر و خواهر مسلمان بنگلادشی از گرسنگی خواهند مرد.

دوشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۸

آزادش کنید



میگن داشته می رفته خونه از دانشگاه
از متروی جلو خونشون در اومده
گرفتنش. پدرش هم حالش بد شده و بیمارستانه.

یکشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۸

فرض کیند دشمن هستید

فرض کنید شما یک عدد دشمن خارجی هستید و عشق‌تان می‌کشد که مهلک‌ترین ضربات را به کشوری مثل ایران وارد کنید تا نتواند در برابر شما قد الم کند.
راه‌های مختلفی دارید: می‌توانید حمله نظامی کنید. می‌توانید آن کشور را به خود محتاج کنید. اما ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه این است که کاری کنید که آن کشور خودش خودش را نابود کند.
اینکه یک کشور خودش خودش را نابود کند اصلا برای شما خرجی ندارد. تنها باید کاری بکنید که مردم آن کشور با رشد ارزشهای مدرنی که باعث بیشرفت و قدرت گرفتن شما شده مخالفت کنند. برای اینکار تنها به یکی دوتا آخوند از جنس بن لادن و ملا عمر نیاز دارید.

چهارشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۸

دست به سینه

پادشاه جلوی نوکرهاش دستهاش رو پشت کمرش به هم گره می‌زنه و شکمش رو میده جلو، بدون حفاظ. داره به زبون بی‌زبونی میگه که من قدرت مطلقم. با اینکه دستهام پشت سرمه و شکمم بدون حفاظه، هیچکدومتون جرأت نداره به من حمله کنه.

نوکر که جلوی پادشاه دست به سینه ایستاده، داره با زبون بی‌زبونی می‌گه که سرورم، تو قدرت مطلقی. اراده کنی شکم من سفره شده. من هم از ترسم، دست به سینه ایستادم. ضعیفم و ضربه پذیر.

کسی که دو روز مونده به ۱۶ آذر پیچ اینترنت رو می‌بنده، من رو یاد اون نوکر دست به سینه می‌اندازه.