دوشنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۸

روزی از این روزگار

بعضی از روزها بهتر از بعضی‌روزهای دیگه هستند.

۶ نظر:

Maryam's diary گفت...

سلام. شما آقای سیدعلایی هستید؟ من شما رو دورادور می شناسم. الان اتفاقی از وبلاگ بچه ها اینجا سر درآوردم. یه حرفی رو دلم گیر کرده الان بگم!!! سر راهِ هر روزِ من رویِ یه دیوار بزرگ عکس یه شهید هست که کپی شماست!! من هر روز تعجب می کنم! همین...
آخیشش...

Pinocchio گفت...

شهیدان زنده‌اند. الله و اکبر!

Alireza گفت...

حامد بپر تا عكسو ور نداشتن برو كنارش يه عكس يادگاري بگير بعد بتوني از سهميه ي شهدا استفاده كني!
خانوم مريم! اگه مي شه آدرسشو بديد اين عكسه كجاست؟

صاحب بیغوله گفت...

بنده‌خدا!
این بود اجر اون همه جهاد در راه خدا؟

doste shoma گفت...

مریم
سر راهت مواظب باش به دیوار نخوری
یا ماشین بهت نزنه

Unknown گفت...

با صاحب بیغوله موافقم خیلی پررویی علیرضا!!!!!!
همیشه ادمای سواستفاده کن هست اما نه اینکه هم رو زیر سوال ببری !!!
اونا جونشونو برای تو دادن که با خیال راحت بشینی نظربدی!!!!!!!!!