پنجشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۵

اعتراف

مي‌دونيد، من بايد يک حقيقتي رو اعتراف کنم. فيزيکدانها آدمهاي خيلي عجيب و غريبي هستند و با آدمهاي معمولي از زمين تا آسمون فرق دارند. يکي از اين فرقهاي از زمين تا آسموني اينه که همشون از دَم يک دُم دارند که به طور ماهرانه‌اي جاسازي مي‌کنندش تا اصلاً پيدا نباشه. باور نمي‌کنيد؟ بريد و شلوار استاد فيزيکتون رو پايين بکشيد تا خودتون با جفت چشماتون ببينيد!

۷ نظر:

ناشناس گفت...

اين پيشنهادي كه به ملت دادين يه كم خطرناك نيست؟"بيابيد دم استاد خود را!" يه وقت ممكنه يكي از دانشجويان اهل عمل عزيزتون اين مطلبو بخونه!:O :))

ناشناس گفت...

پینوکیو خیلی بی تربیت هستی!

ناشناس گفت...

یه چیزای دیگه هم نوشته بودم که فرستاده نشد. حوصله ندارم بازم بنویسمشون.

ناشناس گفت...

حالا حوصله دارم! اگه جرات داری شماره ی تلفن همراه ژپتو بوراتینو (پدر بزرگوارت) رو به من بده تا بهش بگم چه پسری تربیت کرده! اگه خودش از پس تو بر نمیاد بفرستتت پیش من تا گوشتو بگیرم و حسابی ادبت کنم.

ناشناس گفت...

ما فیزیکی ها آبرومون رو از سر راه نیاوردیم که یه بچه ی چوبی به بادش بده. در ضمن وجود این دم از اسراره. مگه تو روز دفاع از پایان نامه ات سوگند نخوردی که این راز رو فاش نکنی؟ اصلاً کی به تو دکترا داده؟

ناشناس گفت...

یگ- اگر این خصوصیت فیزیک است این خصوصیت باید جهانی باشد
دو-اگر این خصوصیت استادهای فیزیک است پس باید شامل فیزیکدانهای زن هم بشود
اگر به استادهای زن فیزیک خارج از ایران که با دامن کوتاه درس می دهند نگاه کنیم می بینیم که هیج اثری از قایم کردن دم در آنها وجود ندارد. قایم کردن دم زیر دامن کوتاه ناممکن است

Pinocchio گفت...

جیرجیرک،
۱- دم را هم مثل دماغ می‌توان عمل کرد.
۲- این دم هم مثل لباس آن پادشاه است ;-)
۰