شنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۶

جواب کوئیز

خوب این هم جواب کوئیز. اگر جواب نداده‌اید، اول کمی رویش فکر کنید بعد این را بخوانید.
من گل را می‌خریدم. به دو دلیل. اول اینکه گل به خودی خود چیز خوبی است و به آدم روحیه می‌دهد. دوم اینکه گلکاری یک صنعت کاملاً بومی است. کلی کارگر و مزرعه‌دار و گل آرا و غیره و ذلک از این راه نان می‌خورند. خیلی از آنها واقعاً از طبقات پایین جامعه هستند که اگر کل نخرید، مجبورند بروند و جیره‌خوار آن موسسات خیریه‌ای بشوند که آن تابلوها را کرایه می‌دهند.
الزاماً مهر و محبت و نیات خیرخواهانه اثر خوبی ندارند.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

آدما فقط برای عزا گل نمی خرن، خودتم خوب می دونی.

Qasem گفت...

به موضوع این نمایشگاه دقت کرده‌ای
http://www.bbc.co.uk/persian/multimedia/story/2007/05/070519_ag-mustache-pics.shtml

ناشناس گفت...

جالب بود...

کاش باتری ساعت من همیشه در حال تمام شدن بود، بلکه مسائل حل نشده ریاضیات را حل می کردم !!!

ناشناس گفت...

کامنت قبلی مربوط به وبلاگ دانا بود! امان از وقتی که آدم عجله کند!!! لطفا این کامنت و کامنت قبلی را منتشر نکنید!

ناشناس گفت...

من ترجیح می دهم برای این گونه مراسم گل نخرم...

به جای آن برای خانه، محل کار، و سایر مراسم گل بخرم...

ناشناس گفت...

خوب شد گفتم این کامنت ها را منتشر نکنید!!!

ناشناس گفت...

az ye adamak choobi bishtar az in entezar nadashte bashin...

ناشناس گفت...

گل همین پنج روز شش باشد
این گلستان همیشه خوش باشد
یه کتاب گلستان سعدی بخرین

ناشناس گفت...

خیلی بیکاری،نه؟

ناشناس گفت...

یک سوال! چرا وقتی یک مطلب جدید مینویسید، پینگ نمبکنبد؟

ناشناس گفت...

در این که خریدن گل، کار بی نظیری است تردیدی ندارم. اما به شرطی که کسی باشه که از اون گل لذت ببره. خریدن گل و خراب شدن و ریختنش توی آشغالی مثل خریدن یه عالمه هندونه از یه کشاورز بیچاره برای کمک به اونه! خوب میشه کسی که مورد نیازشه بخره و مصرف کنه. واسه همین من دسته گل کوچیک رو ترجیح می دم. ضمن اینکه بزرگ بودن دسته گل دلیل بر زیبایش نیست و غالباً دسته گل های کوچیک زیباترند. راستی من قبل از اینکه جوابت رو بخونم جوابم رو نوشتم! اینو گفتم که فکر نکنی تقلب کرده ام!!!

untitled گفت...

جالبه! هیج کس جوابی رو نداده که شما دادی. البته منم جوابم مثل شما بود. ترجیح می دم ملت کار کنن و پول در بیارن تا به مفت خوری عادتشون بدیم.