یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۸

روستاییان با ما هستند

روستاییان با ما هستند. فریب دروغگویان را نخورید.
من همین الان دو سناریو که در دو روستا اجرا شده بود را شنیدم. این اخبار را با یک یا دو واسطه نقل می‌کنم.

سناریوی شماره یک: برق رفت، گفتند نیازی به رای گیری نیست، احمدی‌نژاد رییس جمهور است صورت جلسه کردند و رفتند.
سناریوی شماره دو: مسئول محلی تهدید به مرگ شد. احمدی نژاد از صندوقها در آمد و رفتند.

مظلوم گیر آوردند!
شما هم از دوستان و آشنایانتان در روستاها بپرسید. احتمالاً این نظیر این داستان‌ها خیلی جاها تکرار شده است.

۱۳ نظر:

Unknown گفت...

درووووووووووووووووووووغگو!!!!!!!!!
اتفاقا من فردای روز انتخابات در روستای قلعه بلند اطراف ورامین بودم و همه ی اونجا بعد از اعلام نتایج در حال جشن وشادی بودند (اش نذری +شیرینی)می دادند!
سید بد اینقدر دروغ بگی یکمی از جدت خجالت بکش!

Unknown گفت...

اسید حامد:
امام علی (ع):نه تنها از گفتن انچه که به ان علم نداری خودداری کن بلکه ان چه را که می دانی نیز بر زبان نیاور
زیرا بی تردید خداوند برا هریک از اندام هایت مسئولیتی قرار داده است که باید در روز قیامت پاسخگوی ان باشی.

شما که خود ندیدی از صدق دوستان هم نمی توان مطمئن بود پس با اخرتت نکن این چنین

اگر هم تقلب شده مگر می شود در تمام روستا ها این چنین شده اختلاف رای بالاست با این حرفا 10 12 میلیون جبران نمی شه

اصلا محمود را قبول نداشته باش خدا را که قبول داری بدان که او می داند چه می کند
استاد با این حرفا میر حسین رئئس نمیشه اما تو در گناهی
به قوله گمنام بترس از جدت برا خودت توسل کن

Pinocchio گفت...

می‌دونم. هر چیز که من بگم دروغ محضه. هر چی که شما بگید عین حقیقت.

yaas گفت...

گمنام و ایزولده دهنتون رو ببندید

و حرمت خودتون رو حفظ کنید

هر چند از شما بیش از این انتظار نمیره

Unknown گفت...

حامد جان:
من اصلا نگفتم تو دروغ میگی
بعدشم من حرف جددت رو برات نوشتم اصلا نظری ندادم
من اصلا برام این مواضع سیاسی مهم نیست چون میدونم بلاخره تموم میشه
اما برام مهمه که تو بااخرتت چه می کنی
همین
این اتمام حجت بود

تو هم فکر نکن هرچی دوستانت میگن عین حقیقیت


یاس :
تو بی احترامی کردی من به تو و عشقت موسوی چیزی نگفتم
حالا معنی ادب دوستان سبز رو هم فهمیدیم
البته با عرض پوزش تو فقط عقده باختتت را خالی کردی همین

yaas گفت...

آقای ایزولده

بالاخره حق و ناحق معلوم

و سره از ناسره جدا خواهد شد

من هم اگه عصبانی شدم چون شما هر چی میشه ربط میدین به جد و پیامبر و امام زمان و ادعا می کنین که از دل امام زمان و ائمه و پیامبر خبر دارین

کاش این همه حساسیت رو در مورد دورغ روی همه پیاده میکردین و کاش کسانی که قدرت دستشون هست از پیامبر و امامشون خجالت می کشیدن

ما دروغ نمی گیم فقط کلی سوال داریم که بی جواب مونده

و خدا دروغ گویان را رسوا کند

وسلام

Unknown گفت...

پینوکیو جان!
به قول خودت من فقط خواستم به روش دکتر عمل کنم (البته این بار منظورم ا سید گل گلابه)
دیدی:با اوردن دو مثال از 2 ادمی که احتمالا مثل تو داغ و طرفدار میری اند استدلال استقرایی برقرار نمیشه همچنین با اوردن یه مثال نقض من که خودم با چشمام دیدم ومیتونی خیلی راحت بری چک کنی نه چیزی اثبات ونه چیزی رد میشه!همین!پس نمی تونی اینقدر راحت حکم صادر کنی!

Unknown گفت...

به یاس !
اولا می خواستم به پینوکیو با روش خودش عمل کنم که اشتباها تو عصبانی شدی تازه به منم فحش دادی(ایناست که به قول خودت عزت وشرف )نمیذاره!
ثانیا مشکل من ازاینه که منتقدای احمدی هم عین خودشن ودر دادن حکم قطعی اوستا!!!!!!!!!!!

Pinocchio گفت...

من حکم صادر نکردم. من به حکم صادره شک کردم. امیدوارم معنی لغت احتمالاً که در آخر متن اومده رو بتونید درک کنید.
در پایان هم خواستم که برید تحقیق کنید و از دوستان و آشنایان بپرسید. تا حالا سه نمونه داریم. دوتا مال من، یکی مال گمنام.

Unknown گفت...

یاس جونم:
از تو بعیده ها مامان جان ایزولد اسم زن هست و برگرفته از یک رمان معروف عاشقانه ایزولد و تریستان

بعد من در کجا گفته ام با امام زمان رابطه دارم؟ به قوله پینوکیو ارتباط دادن تو در چیزای بی ربط منو کشته!!!!
من یه حدیث از حضرت علی گفتم که به هردو گروه انذار داده

پینوکیو جونم:

اگه ننجون کروبی و گاریچی بگن همینجوری بدون مدرک و سند که میشه باد هوا و تا دلت بخواد میشه از اینا گفت
تو که اهل استدلالی اهل علمی چه طور این چنین میگی!!!!!!!

یه نکته: در علم حالا چه از نوع فیزیکش چه از نوع دیگه همیشه به تئوری های مخالف گوش میدن در موردش تحقیق می کنن نمیرن از یه بنا بپرسن که
تو که خودت اهل درسی چرا نمیری برا مسائل کشورت از یکی که این کارس بپرسی؟
یادمون نره که سیاست یه علمه نه یه سرگرمی

راستی شما رو به دیدن فیلم ایزولد و تریستان دعوت می کنم حداقلش شمارو از این حالت دشمنی در می اره و یادتون می اندازه که سنتون داره میره بالا و باید یه فکری کرد:))))

منجوق گفت...

من تا همین امروز صبح تصور می کردم که روستاییان به علت سیاست واردات بی رویه احمدی نژاد که باعث شده محصولات آن ها در انبارها بماند و بپوسد حامی احمدی نژاد نیستند. اما من اشتباه می کردم! برادر همسرم دامپزشک است و به خاطر شغلش زیاد به رو ستاهای استان تهران آمد و شد دارد. او می گفت احمدی نژاد در روستاها محبوب است به خاطر بیمه بیکاری و اقداماتی از این دست.
بنا به آمار "ایسپا" طرفداران احمدی نژاد در روستاها حدود 60درصد و در شهرها حدود 40 درصد رای دهندگان بودند. آمار ایسپا را ببینید و خود تحلیل کنید.
دقت کنید "ایسپا" غیر از "ایسنا" ست.

Unknown گفت...

در چند روستای مختلف در جنوب و شمال غرب اصفهان هم تبلیغات برای احمدی نژاد زیاد بود و بعد از انتخابات هم جشن و شادی برپا کردن.
صرفا جهت اطلاع گفتم.

نیلوفر گفت...

یادتون باشه که روستاها فقط 30% کشورن!!
بماند که روستاهای آذربایجان و لرستان کمی مشکوک می زنند!
اما کلاً این یاس یه نمور راست می گه!!من نمی دونم کی به این گمنام و ایزولده گفته که خیلی دین حالیشونه و اینا...