یکشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۸

چاوز

پس با این حساب، باید به زودی منتظر آزاد شدن رام و سالسا هم باشیم.

۳ نظر:

Alireza گفت...

جالبه! من اخيرا رفته بودم يه كشوري. تو سمينار آدم هاي مختلف از نقاط مختلف اومده بودند و اكثرا با من از ايران حرف مي زدند و اوضاع ايرن رو مي پرسيدند. فقط يه نفر طرف دار احمدي نژاد بود اون يه نفر يه استادي از ونزويلا بود جالبه كه ازش پرسيدم دينت چيه جواب داد من بي دينم!!!! ولي همسرم دين داره!

حوا گفت...

همسرش یه خانم ایرانی چادری نبود احیانا؟! این که خوبه ولی وای به حالشون اینها آزاد بشه ولی string bikinis آزاد نشه!

حالا جدا از شوخی فکر کنم نویسنده خودشو خفه کرده بگه هر چند این تفاوتهای فاحش وجود داره در ظاهر ولی چه ربطی داره؟!منظورم اینه که با "با این حساب" اتفاقا اصلا نباید منتظر همچین چیزهایی باشیم.ولی روش خوبی بود که آدم رو وادار کنه مقاله رو بخونه!

miz گفت...

hehe, that would be nice indeed