شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۸

ما و آنها

آنها ما را کافر می‌دانند، ما آنها را مشرک می‌دانیم.

برای آنها سخنران مهم‌تر از سخن است، برای ما سخن مهم‌تر از سخنران است.

آنها زندگی می‌کنند به خاطر اسلام، ما اسلام را می‌خواهیم تا بهتر زندگی کنیم.

برای آنها سرپچی از دستور گناه است، برای ما انجام دادن گناه گناه است حتی اگر دستور باشد.

آنها امنیت را مهم‌تر از آزادی می‌دانند، ما آزادی را مهم‌تر از امنیت می‌دانیم.

برای آنها هدف مهم است، برای ما وسیلهٔ رسیدن به هدف هم مهم است.

آنها کفر را بر نمی‌تابند، ما ظلم را بر نمی‌تابیم.

آنها دزدی را بدترین گناه می‌شمارند، ما قتل را از بدترین گناهان می‌دانیم.

آنها آزارشان به مورچه‌ها نمی‌رسد اما به ما می‌رسد، ما آزارمان به مورچه‌ها و آنها نمی‌رسد.

آنها همه چیز را حرام می‌دانند مگر خلافش ثابت شود، ما همه چیز را حلال می‌دانیم مگر خلافش ثابت شود.

آنها سر سپرده هستند، ما دل سپرده هستیم.

آنها اندیشیدن را گناه می‌دانند، ما اندیشیدن را واجب می‌دانیم.

۲۲ نظر:

Alireza گفت...

آنان به آفتاب شيفته بودند و به آفتاب واره اي آنان را فريفته بودند

Unknown گفت...

به ....:
نخیر جانم شما همیشه این جوری فکر می کردی؟
اسلام دین تند و کند روی نیست دین اعتدال هست اما:
1. شما کافر نیستید چرا چون دین در قلب ادمه درسته که نمد خواهد داشت اما لفظ کافر صحیح نیست شما کمی گمراه شده اید!
2.در مورد دوم هر هر کاری خلاف انچه که خدا خواهد گناه است . این دستوری که فرمودید منظور دستور خدا نسیت که؟
3.برای مسلمانان واقعی هدف و*راه رسیدن * به ان مهم هست.
4.در مورد ظلم نگید که ما انسان های اصول گرا به معنی واقعی کلمه نه چیز دیگه علت ظهور منجی مان رو ظلم می دانیم
5.گناه کبیره هم دزدی است هم قتل در اسلام
6.مسلمانان واقعی ازارشان به مورچه نمیرسه و نباید برسه الا زمانسکه موسم دفاع و اطاعت میرسه اون وقت حق کشتن رو داره شما می گید وایسیم بکشنمون؟
7.این نکته به راستی قلبم را شکست عزیز من حلال و حرام رو هیچ کسی تعیین نمی کنه همش تعیین شده من و تو وقتی پذیرفتیم مسلمانیم اینا رو هم پذیرفتیم حالا در احکام جدید هم کار رو به کار دان باید سپرد یعنی نمیشه که برای احکام جدید بیام از شما که مثلا فیزیک دانید سوال شود شما که با این همه ادعای روشن فکری ببخشید ها گناهان و توجیه اونا رو غلط می نویسی!!
8. مسلمانان واقعی هم سر سپرده به فرامین خدا و دل سپرده به اولی خدا هستند

Unknown گفت...

نکته: ما با هم مخالفیم اما مخالفت ما دشمنی نیست چرا چون شما هم عزیزی مخالفت من با این اسلام دل به خواهی شماست که همه چیزو خیلی عجیب تفسیر می کنید
هر کار تند روی در هر جناح مسخره هست اما بازهم ماییم که باید در هر شرایط بهترین تصمیم رو بگیریم .

اقای سید من کجا ایستاده ای ؟ به کجا چنین شتا بان؟ وایسید با هم بریم؟

هنوز هم باورم نمیشه این خودتویی و ان خود خود ساخته ام بود

yaas گفت...

فقط یک سوال از ایزولد:

بر فرض شما درست گفتید و ما اشتباه رفتیم
بر فرض راه حل این بود که ما را بگیرند
اما آیا می دانی شکنجه در اسلام حرام است؟
و همچنین در قانون اساسی ما هم ممنوع و خلاف؟
آنها که در زندان جان خود را از دست دادند بر اثر چه کشته شدند؟
آیا تمام اخباری که از زندان ها میرسد دروغ است؟
پس چرا صدای مجلس و علما هم درآمده؟
براستی این ها با کدام مجوز و از طرف چه کسی این جنایات را انجام میدهند؟
من نمی فهمم دین من این نبود
همین

Unknown گفت...

یاس جونم:
افرین سوال به جایی بود:
نکته اینه که شکنجه شدن برای چه بوده ؟ نکته اینه که اگر ما حق از باطل رو تشخیص دهیم و مثلا طرفدار حق باشیم این شکنجه به قول شما میشه اعتراف که در اسلام هم بوده یعنی اعتراف به اینکه از جانب چه کسی و برای چه اومده و چه کار کرده
اما من نمی تونم بگم که شکنجه یه مشت ازادی خواه حالا با هر نوع عقیذه ای کار خوبیه!!!!!!! چرا چون همیشه در جامعه اسلامی نفاق هست
شکنجه یا به تعبیر دیگر تادیب خشن برای سران این حماسه لازمه !!!!!! چرا واضحه چون کاملا این جریان خارجیه
اما سوسن و تقی ....ووو چون در جو قرار گرفتن و هدف مشخصی هم ندارن توسط سران تحریک میشن و اونان که کشته و سران فقط شکنجه میشن
جواب چیه ؟
دوستان سران که تا دیدن هوا پسه میرن انگلیس میگن جوونا این کنین اون کنین اون وقت خودشون نوشابه با نی می خورن مبادا بگیرنشون اما جوونای خودمون رو میگن بکنین تا شهید باشید
من نمی دونم شما از لحاظ اعتقادی چه جورین اهل نماز هستین حلال حروم اسلامی نه من در اوردی می دونید نمی دونم اما واسم غم انگیزه که اگر میگید حقید چرا طرفداراتون بلد نیستند نماز جماعت بخونند؟ چرا رنگ اهل بیت رو به شلوار به کفش به سگشون می بندند؟ چرا وقتی اون جمعه بشون میگی اقا خانم اینجا از امام جمعه جلو تر نماز نمیشه خوند میگن که گفته خوب باشه ما می خواییم این جوری بخونیم؟
من میگم ما اونایی که میگن اهل بیتی ان بابا جون صفشونو جدا کنن چه طور ممکنه من و شما با این جماعت رای مون یکی بوده باشه؟ پس من و شما هم هیچ اعتقادی نداشتیم دیگه صرفا عادت کردیم !!!!!!!!!!!

صاحب بیغوله گفت...

آنها دزدی را بدترین گناه می‌شمارند؟
اشتباهت همینه. آن‌ها فکر کردن را بدترین گناه می‌دانند.

بند هفتم هم خیلی مزخرف بود. اصلا خوشم نیاومد.

Unknown گفت...

اره شاید دین تو این نبود دین تو اسلام محمدی نبود دین تو اسلام خودت بود !!!
تا حالا فکر کردی اگر 4 سال رهبر ازادی تون سکوت میکرد مثل 20 سالش اونم سکوت که نه در واقع مغلطه نمی کرد اینایی که میگی نمشد !!!!!!
یاس جونم:
باور کن و بپذیر از من که این جریان یک بازی سیاسی نسیت یک هجمه سیاسی بوده به فضل خدا نشد وگرنه ما هم می شدیم گرجستان و اوکراین

دوستان بر نامه ی شعله های رنگارنگ بسیار دیدنیه برای اونایی که نمی دونند انقلاب مخملی چیه و اونایی که با شعورن:)

Unknown گفت...

بیغوله ای :
نازی شما شاید جور دیگر باید ببینی همه اشتباه کردن فقط این سبز ها حق گو نماز خون و اسلام شناس اند. !!!!!!!!
ما شائ الله عجب فکورید تا حالا کجا بودید یهو احساس خطر کردید !!!!!!
من اگر به خاطر دل شما و دوستاتون قرار بود کامنت بدم که اینجا نمیو مدم !!!!!
بر خلاف جریان عمل کردن سخته به خصوص اینکه نمی دونی اون ادما کجاشون لنگه
من از تفسیر این خاکسترینه دلگیر شدم البته صد باریک الله شما رو که شنیدم ولی جای خیلی چیزا خالی بود!!

yaas گفت...

متاسفم ایزولد

بدون من فردی مذهبی هستم که زیر پرچم امام حسین بزرگ شدم

برو از هر مرجعی میخوای بپرس شکنجه به هر دلیلی حرامه
در اسلام محارب رو اون هم با حکم قاضی میتونن اعدام کنن اما شکنجه چه روحی چه جسمی نه

متاسفم متاسفم که امروز همان دوره آخر و زمان است که اسلام را بگونه ای تعریف میکنن که چیزی از حقیقت نابش نمیمونه

من هم امروز دغدغه دینم رو دارم
اما نمی دانم چه کسی باعث شد دین من و تو این هم با هم فرق کنه

Aram گفت...

به ازولده:(درباره ی کامنت اولت) باشه عزیزم ما گمراه!شما که راه درست رو انتخاب کردید چرا از بین خودتون همدیگر رو قبول ندارید؟؟؟ برای کامنت سومت: شکنجه واسه ی اعتراف؟؟؟؟؟؟ ما که رفتیم کسی نگفته بود ولی مثل اینکه از قبل به شماها گفته بودن!ریختن تو خوابگاها! میخواستن اعتراف بگیرن؟؟؟ به کامنت چهارمت: 4 سال سکوت میکرد که بجه گداهای این کابینه پولدارتر میشدن یا بیش تر کشور قرض بالا می آورد یا بیشتر تحریم می شدیم؟؟؟

Pinocchio گفت...

اصل ۳۸

هرگونه شکنجه برای گرفتن اقرار و یا کسب اطلاع ممنوع است. اجبار شخص به شهادت، اقرار یا سوگند، مجاز نیست و چنین شهادت و اقرار و سوگندی فاقد ارزش و اعتبار است.

متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می‌شود.

Alireza گفت...

خداوندا! ما و بقيه مردم جهان را از شر اسلام و مسلمين با عقايد سياه و كثيف شان نجات بده.

با دیدن عکست گریمان گرفت!!! تو شیر مرد ایرانی
http://abtahi.myfablog.ir/

Unknown گفت...

یاس جونم:
خوشحالم که لا اقل در امام حسین با هم مشترکیم!!!!!!
من کی گفتم شکنجه خوبه؟؟؟ من کفتم لفظ شکنجه غلطه
همون علما یی که گفتین برین ازشون بپرسین که اگر بازجو احتمال ان دهد که فرد متهم چیزی می داند و نمی گوید وظیفه چیست؟
او جواب می دهد که بر اساس قانون فرد بازجو *حقی ندارد لذا قاضی حکومت اسلامی بر اساس اهمیت مو ضوع تعزیرات را اعمال می کند.
این تعزیرات شامل شلاق می باشد که بر اساس اهمیت موضوع تعداد ان متغیر است.
پس شاید تشویش اذهان شده و به جای کلمه شکنجه می بایست تعزیرات استفاده شود .

خاکسترینه:
شما مگر قانون رو درک می کنید؟ شما که قانون گذاران رو قبول ندارید. شماکه وقتی همین قانون میگه نیا یید میایید.
شما که قانون مدارید می دونید مخل ارامش یعنی چه؟
حالا واسه من قانونی صحبت می کنید ادم متفکر مثل شما یا قانون رو قبول داره یا نداره نه اینکه هر وقت لازم شد ازش استفاده کرد!!!!!!
این میشه مدل رضا خانی !!! قانونی که دوست دارم بلی اونیکه ندارم باطل

علیرضا: انشا ئالله و به امید ان روز:)
امشب که خوب الله و خدا و اعتراف و شجاعت نشان داد

Unknown گفت...

خا کسترینه:
یادته بهتون گفتم این جریان بودار تر از این بازی های سیاسی گفتم صبر کنید معلوم میشه گفتین من نمی تونم صبر کنم
حالا وقتشه که به جرج سروس صحبت کنیم بگیم اقا دست از سر کجل ما بردار ما گرجی نیستیم.

من دیدم تو شنیدی اما زهی خیال باطل من که عمرم به هدر رفت و تو نشدی تو ندیدی و دیگر هم نشنیدی!!!!!!

Pinocchio گفت...

ایزولده، از این باید خوشت بیاد:

http://derafshgaah.wordpress.com/2009/07/05/ahmadinejad-anosi/

yaas گفت...

ایزولد

فکر می کنم پینوکیو قانون صريح نوشت بقیه اش بازی با کلمه هست

نمی دونم شاید تو هم 5 یا 10 ساله دیگه به ما پیوندی همان طور که ما شاید 5 یا 10 سال قبل به گونه ای دیگر فکر میکردیم
البته ما آن زمان نمی گفتیم به قول تو اقرار گرفتن به هر وسیله ای مجاز هست
هرچند سوال پیش میاد که بچه 19 ساله به قول تو گول خورده چه اطلاعاتی دارد که به درد امنیت کشور می خورد
اما سعی کن جدا از مسائل روز کمی روی لطافت روحت کار کنی
روح لطیف آنچه امروز به نام دین رقم میخورد را بر نمیتابد

Alireza گفت...

تقديم به ايزولده عزيز براي روح ساديستي و مازوخيستي هواداران ولايت
http://www.ahmadbatebi.us/
نمي دونم فيلتره اين سايت يا نه! ولي با فيلتر شكن هم مي شه ديد!!!!
اتفاقا من با تمام حرف هاي ايزولده موافقم. هم چنين با تمام صحبت هاي مصباح يزدي در مورد اسلام. در نتيجه اسلام دين آدم كشي است و جامعه جهاني بايد براي اين دين و كساني كه به گمراهي كشيده شده اند چاره اي بيانديشد

Alireza گفت...

http://koodetanews88.wordpress.com/2009/07/28/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%B4/

Unknown گفت...

خاکسترینه:
خیلی با حال بود به خصوص وقتی دقت کردم متو جه شدم خیلی ها دارن صحبت میکنن اگر ستوپ بزنیم این طوری میشه مثل خود شما!! ولی این نتیجه گیری چه قدر پایه و اساس داره و چقدر منطقی هست واقا عجب فکورند!!!!!!!!! :)
نازی تپش قلبت بالاست واسه اینه که مواتون سفید داره میشه اروم باش شما که میگید بر حقید پس پیروز می شی جوش نزنی ها:)

یاسم: من بر حسب اتفاق روحم لطیف !!!
خدا نکنه من اب به اب شبم
شاید شما هم تغییر کنی شایدم نکنی اما اگر کردی یاد من یاش.

*امام سجاد (ع): خدایا چنانچه عمر من چراگاه شیطانی شد ان را از من بگیر.

دعای جالبی نه ؟!!!!!!

علیرضا جونم:
چیزی که تو بگی اخرش معلومه چی در میاد!!!!

Alireza گفت...

ديدن چهره ي پيشوا بعد از شنيدن اين جمله ديدني است!!! كلي تو اين سال ها دلش مي خواست اصلاح طلب ها اين رو بهش بگن!!!
بنده ي خدا!

محمد عطریانفر خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای:
ای پیشوا در برابر تو تسلیم هستیم

http://zamaaneh.com/news/2009/08/post_9941.html

Alireza گفت...

"سپاس خداوندی را که دشمنان ما را از میان احمق ها برگزید." امام سجاد (ع)

yaas گفت...

قسم به بوسه آخر، قسم به تير خلاص، قسم به خون شقايق، نشسته بر تن داس! قسم به آتش پنهان به زير خاكستر، قسم به ناله مادر، قسم به بغض پدر! قسم به مشت برادر، قسم به خشم رفيق،... قسم به شعله كبريت و خواب حريق! قسم به بال پرستو، به عطر فروردين، قسم به نبض ترانه، قسم به خاك زمين. كه خونبهاي تو، خون سياه جلاد است، سكوت دامنه در انتظار فرياد است. كه خونبهاي تو اتمام اين زمستان است، طنين نام تو، در ذهن هر خيابان است
http://www.youtube.com/watch?v=dJx654LNPaY&skipcontrinter=1