جمعه، مهر ۱۰، ۱۳۸۸

اياك و الدماء

فایل بیت تورنت ایاک و الدماء

۱۰ نظر:

yaas گفت...

ما که از دیدنش قلبمون درد گرفت و حسی آميخته از خشم و نفرت و انزجار

نمی دونم ايزولد خانم و دوستاشون از دیدن چي قلبشون درد میگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Unknown گفت...

یاس جونم:
نتونستم ببینم اما میشه حدس زد چی باشه
برعکس تصور شما من خون اشام نیستم ولی خون نیست که منو می ازاره هدفی است که هم وطنای من کشته شدن

من قلبم از اینکه جوون مثل من شد وسیله میگیره از اینکه خونش برای چی ریخته بشه میگره از اینکه خونش بشه بازی میگیره از اینکه از خون این جوونا بقیه رو بازی بدن میگیره از پیرهن عثمان میگیره
از بازی سیاسی کثیف میگیره که علاوه بر خونریزی انحطاط هم داره چه بسا خون باید گریه کرد برا این مورد

من و شما و همه تا زمانی زنده ایم در مقابل جامعه مون مسولیم این مسولیت چشمانی باز می خواهد نه احساسی

هیچ وقت نشد بگید چرا اینا مردن ؟ برای دروغ یه عده که سنگشون رو به سینه میزنید

اره دروغ تند نرو علتش ساده است برای هوچی بازی همیشه یه علت می خواد یکیش تقلب
تا حالا فکر کردی من رهبر جنبش سبز گفتم که من به قانون اساسی اعتقاد دارم پس منه رهبر سبز به موسسه قانون گذار هم اعتقاد دارم حالا این موسسه اسمش شورای نگهبان هست و من خوشحال از اینکه تاییدم کردن و تا اینجا قبولش دارم.
پس با قبول این دو شرط وارد میدان شدم و اینکه ممکنه رای نیارم(این منطق هست که در هر رقابتی امکان برد و باخت وجود داره)
اما وقتی رای نمیارم شورای نگبان فاسد میشه پس قوانین هم باید زیر سوال بره و میره
پس ملاک من خود قانون نمی تونه باشه ملاک من خود شورا نیست ملاک من مادامی با اونهاست که باب میل من باشه و خلاف ان فساد میشه

این ادبیات اگرچه ساده است اما جالبه گوش شنوایی وجود نداره
و جالبه که چنین ادبیاتی قانون جنگل میطلبه و قانون جنگل هم خلاف دموکراسی و به معنی دیکتاتوری هست!

جالبه دوستان منطقی و دانشمند من اینا رو حاشیه می دونند و کشته شدن ها رو اصل !!!
ای داد از این همه جز و کل که گمشده است!

yaas گفت...

واقعا ديگه حوصله ندارم بدنیست ببینی بعد نظر بدی من از خون حالم بد نشدم از دروغ و بوی تعفن درویی حالم بد شد من کاری به جنبش سبز ندارم کاری به روئسای شما دارم که سند اسلام رو زدن پشت قباله شون و به اسم اسلام هر ظلمی رو مجاز می دونن.

Unknown گفت...

یاس جونم:
اتفاقا باید کاری داشته باشی
میدونی که باکتری های تجزیه کننه به علت متابولیسم خاصی که دارن بوی بد که حاصل تجزیه امونیک و گروه امینی(اسید امینه ها و...) هست ساطع میکنن اما یه ویزگی شون اینه که روی هر چی میرن
بنابر این شما در محیط متعفن نمی تونی تشخیص بدی که بوی بد از درخته از حیوونه یا ادم
زمانی میتونی تشخیص بدی که میزان امینو اسید هر ماده نوع باکتری تجزیه کننده هر موجود و خود موجود رو تشخیص بدی اینا همش لازمه اش دانش میکروب شناسی و دارا بودن لوازم تشخیص هست

پس در محیط متعفن باید شناخت داشت تا علت تعفن رو دریافت اگه شناخت نباشه انسان گیج میشه و حتی به خودش هم شک می کنه!!!!

در محیط متعفن کنونی که فرمودید تنها با شناخت دوست و دشمن و حامیان هر دو ست و اصولی که معتقدن و عمل میکننده می شود علت تعفن رو یافت و در صدد از بین بردن بو برامد
اما میدونید که بوی بد تا مدتی میمونه کسانی مسموم نخواهند شد که به ذوق یافتن منبع بو در تلاش باشند نه کسانی که صرفا نظاره گرند
در این جا میزان تلافات یا هزینه مهم نیست نوع عفونت ایجاد شده مهمه!
چه بحث خوش رایحه ای:))

Pinocchio گفت...


نتونستم ببینم اما میشه حدس زد چی باشه

فیلم ندیده رو نقد می‌کنی، اقتصاد نیاموخته رو تحلیل می‌کنی، تاریخ نخونده رو تعریف می‌کنی...

نکنه اسلامت هم همین مدلیه؟

Unknown گفت...

پینوکیو:
اگه تا ابد هم همین جوری حرف بزنی من صبور تر میشم!!!
من کی اقتصاد رو تحلیل کردم شما گفتی من دو کلاس اقتصاد کلان رفتم پس اینه اونه پس اونی که نقاد اقتصاد یکی دیگه است!!!
دوما تاریخ رو میشه تحلیل کرد چون خوندم
سوما از این طیف فیلمها 50 نفر(با اغراق) واسم سند کردن البته با انضمام ناسزا و دیدم گفتم که از احساس یاس می شد فهمید در چه حیطه ای (خین و خین ریزی :))

اسلام من موروثی نبوده حداقل این یکی رو با جرات میتونم داد بزنم که در حد توانم برای حداقل اصولش کتاب خوندم اونم از رفرنسش از عالمانش نه از وبلاگها:)

حامد جونم تو کلا عصبانی هستی به من هم الرژی داری می خوای فقط بزنی
بزن
محکم بزن
من حاضرم
اماده
اگه اروم میشی بیشتر بزن

ولی حتی سایه ارامش در تو دیده نمیشه
من صبورم سعی هم اینه حداقل در مقابل تو یکی ارام باشم

این ارامش من و عصبانیت تو من رو در راهم در تصمیمم استوارتر میکنه
خوشحالم که من به اینجا رسیده ام
و افسرده که فاصله همین طور بیشتر و بیشتر میشه!!!!!

Pinocchio گفت...

تاریخ علمت که محشر بود!!!!!!!!!!
تو نبودی که می‌گفتی گالیله گفت زمین گرد است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفاً چندتا از اون کتابهای اسلامی که خوندید رو نام ببرید. مثل شاخص‌های اقتصادی نگذاری بری ;-)))

پی نوشت: حالت با گذاشتن علامت تعجب و سوال و چشمک بهتر شد؟

Unknown گفت...

پینوکیو:
رفتی تو خط مچ گیری ها
باشه من گفتم اخه تو یه مجله این جوری نوشته بود بهتر از اینه که ادم گناهان رو اشتباه نام ببره!!!!
(این به اون در:))

کتب مذهبی:
نهج البلاغه
قران تفسیر المیزان
کتاب اصول عقاید مصباح یزدی
کتاب مکارم
کتاب صحیفه حضرت زهرا(س)
حماسه حسینی
البته تمام اینا رو به طور کامل نخوندم اما بعضی هاشو بیشتر بعضی کمتر

بعضی هار هم یادم نیست این چند تا همیشه دمه دستمه

می دونم که کافی نیست اما حداقلش اینه که گناه رو می شناسم :))


ضمنا جنابعالی خوب بچه پر رویی ها البته با پوزش من هرگز نگفتم وضع اقتصادی مون عالی گفتم از قبلش اون قدر ها که میگی بد تر نشده
به صورت عوام مردم دیگه که مینالن شاخص اقتصادی حالیشونه
شما که پرفسوری شما رو نمیگم بقیه دوستان کاسبتون رو میگم


حرص نخوری مامان جان نازی حامد نازی!!
!!!
من حالم خوبه به حمد خدا شمایی که عصبانی من این همه ایما و اشاره رو برای شما گذاشتم دوست نداری نبین:)*
:))))**

Pinocchio گفت...


کتاب اصول عقاید مصباح یزدی

صلوات!

فیلم رو دیدی بالاخره یا نه؟

Unknown گفت...

نه بابا تو ام!!
(اللهم صل علی محمد و اله محمد)
اصول عقاید ربطی به سیاست وی نداره چون سال ها پیش نوشته و بسیار کامل
من بیشتر واسه این چیزا وقت میذارم تا رشته خودم چه عالمی شم من:))

نه نه من تصمیم کبری! گرفتم که در رشته مورد علاقه ام و تحصیلی ام تلاش وافی و کافی کنم!

:)))