یکشنبه، مهر ۱۲، ۱۳۸۸

حسینی‌ها

باراک حسین اوباما
میرحسین موسوی

۲۶ نظر:

Unknown گفت...

پینوکیو:
جیغ نزنی ها ولی!
صدام حسین
هم هست
اینا همه حسین داره باید دید چه قدر به اون حسین معروف نزدیک تره!!!

یا حسین!
این دعا رو دوست دارم به نظرم ربط داره:
(اللهم ادخلنی فی کل خیرا دخلت فیه محمد و ال محمد و اخرجنی من کل سو اخرجت من محمد وال محمد)
الان باید گفت صلوات:)

Pinocchio گفت...

تکبیر!

Sonia گفت...

یخ!

Unknown گفت...

پینوکیو:
بی ربط:
اقا Rio de Janeiro بیا بریم البته جدا جدا:) چقدر باحاله البته ساحلش واسطون بد اموزی داره:)
البته شنیدم دزد های خوبی ام داره باید مراقب بود!
من دو جا رو فعلا برا سفر کاندید کردم پراگ در چک و این یکی واقا شهر زیبایی است به نظر فکور کجا بهتر هست مشاوره بدهید؟

این خنکه حالا یخ نیست خواستی میریم سوئد:)

Pinocchio گفت...

می‌خواهی بری بلاد کفر چه کنی؟

Aram گفت...

be pnoq: avalin Hoseino yadet raft:
Emame sevom!

Aram گفت...

rasti: (bi rabt) in filme teristan -isolde shabihe film irani bod... be kasayi ke nadidan pishnahad mikonam be nadidaneshon edame bedan...!

Unknown گفت...

پینوکیو:
فضولی!!!!!!!!!!!!؟
:)
هیچی بابا برای تفریح و سفر این دو جا الان مد نظرمه خواستی نظر بده؟
نترس برا تحصیل باید منتظر باشم:))

من شخصا از این فیلم خوشم نیومد فیلمی که جالب باشهtwilight که قسمت دومش در حال اومدنه
بنجامین باتن فقط یه خورده طولانیه
تاوان که عالیه

پینوکیو دیدی اینارو؟

Pinocchio گفت...

پس به منظور لهو و لعب تشریف می‌برید؟

فیلمایی که من خوشم اومده اینهاست:
The Name of the Rose
Goya's ghost
Dancer in the dark
12 angry men
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Path of Glory
Nuovo cinema Paradiso
La vita è bella
...
که البته فکر کنم برای تو یک خورده سنگین باشند ;-)

Unknown گفت...

پینوکیو:
خوب بی ادب هستین ها!!
سفر خارج همیشه با لهو لعبه؟ میگن کافر همه را به کیش خود پندارد :))
(زبون درازی)

گویا گوست رو دیدم یادم نبود ولی به حق خوشم نیومد:)
بتهون رو دیدی نه بین چون روان پریش تر میشین!:))
من که گفتم خوب فکور تر از شما در زمین وجود نداره شما خیالت راحت!:)))

Pinocchio گفت...

تو را به کیش خود نمی‌پندارم. دارم سعی می‌کنم از ادبیات خودتون استفاده کنم.
آقاتون گفته بود که چه معنی می‌ده دانشجوها سفر خارجی بروند. چه معنی می‌ده سفر مختلت بروند و ... آن جناب هم همه را به کیش خود می‌پندارد؟ ;-)

Unknown گفت...

پینوکیو:
خوبی بابایی!!
اقا کیه ؟ خانم چیه؟
مختلط نه مختلت!!!
بعدشم من گفتم سفر دانشجویی؟ توهم میزنی ها؟

ولی گذشته از این حرفا سفر مختلط در مبنا بد نیست اما مشکل اینجاست که همه مثل شما مثلا خود دار نیستند و ضمنا شما کار کشته ای(هو فحش ندی ها:))) اما برو بچ خامن حالیشون نیست یهو کارایی میکنن که اخر عاقبت نداره!o0pssss
من خودم یه نمونه شو در مورد رشته کشاورزی (روی زمین خارج شهر)دیدم اقا بساطی بود جات پر چون عیبه:))
شما که پایه از این جنگولک بازی ها نیستی امان از روزی که استاد خودش هم پایه باشه مارو تا ته جهنم به صورت های وی میبره :) اخرش میگه بچه ها بودند من هم بی تقصیر دنیا رو میبینید؟
(البته استاد جماعت کلا بچه پر روواند:))

نیلوفر گفت...

گویی نام حسین و واژه ی جهاد از روز ازل با هم آمیخته اند....
پ.ن: به نظر من انتخاب اوباما هم نوعی جهاد بوده.

Aram گفت...

ba Nilofar movafegham...
az roze azal ahmaghtarinha be tore Hoeinha khordand...

yaas گفت...

یه نکته به بعضی ها: صدام حسین دیکتاتور بود نه به قول بعضی ها فتنه گر

پس بعضی های دیگه رو باید با صدام حسین مقایسه کرد

Aram گفت...

تازه اوباما جایزه صلح نوبل رو هم گرفت.....

Unknown گفت...

سلام:
یاس جونم :
دیکتاتوری و فتنه هر دو از یک کج راهی سر چشمه میگیره و اون هم کفر و شرک هست حالا یکی با فتنه یکی با دیکتاتوری هر دو رزیلت هست
این پینوک چون خیلی سینه چاک شده بود گفتم با هم مزاح کنیم البته که پینوک بسیار جدی گرفت:))

اما جایزه نوبل که اقا ما که از خنده روده بر شیم میدونید به خاطر چی جایزه رو برد؟ افرین فقط و فقط به خاطر اینکه اسم حسین داره اخه امریکایی یک حسین حسین کنایین که نگو
واقعا در خط اهل بیت هستند منتها اهل بیت همسایه نه مذکور!!!!:)))

نیلوفر گفت...

بچه ها!صدام حسین دیکتاتور یا مشرک!در جامعه ی مسلمان عرب کلی طرفدار داشت!مثل موسوی در جامعه ی ما.یا اوباما در آمریکا....

Artimiss گفت...

کسی می دونه این ایزولده دختره یا پسر!
اگه دختره، که از این کشمکشِ غریزی ش با پینوکیو این گونه به نظر می رسه! یکی که از نزدیک می شناسدش(البته که شما پینوکیو جان نه! یکی رو واسطه قرار بدین حتما!!) ازش بپرسه در کدام مکتب ادب آموخته!
توی اسلام تا جایی که ما می دونیم روایات و احادیث بسیاری در لزوم متانت و ادب بانوان(خصوصا) آورده شده!
اگرم که ایشون آقا هستند که والله چی بگیم ما که فکر نمی کنم چنین ادبیاتی برای کسی قابل قبول باشه!
خلاصه ایزولده جان!
از من می شنوی تا وقتی ادبیاتت این جوریه، تو رو به مقدساتت قسم دست از تبلیغ برای ولایت و اسلام و ... بردار!
حداقل تا وقتی آدمای تا حدی مودب رو از تمام مقدساتت رو گردان نکردی!
توصیه واقعا دوستانه بود!

Artimiss گفت...

به ایزولده:
من گاهی می خوام چندتا دلیل منطقی و عقلی و مذهبی برای رد حرفات بیارم یاد گفته ی حضرت علی(ع) در عدم لزوم بحث با دور از ادبان می افتم، رسما منصرف می شم!
حتی گاهی هم بعضی جرفات رو قبول دارم بازم به خاطر ادبیاتت حتی هم چین اجازه ای هم به خودم نمی دم!

Unknown گفت...

artmiss:
bande moteasafam ke narahat shodin ama hich vaght dalil moghayese dostan ro nafahmidam mirhosein va mam hosein vahala obama ham azade shode!!
lotfan bikhodi mano varede masaele eshghi nakon
man be hezar dalil zan hastam mohemtarinesh kariotype genom hast:)
agar narahati az adabiat be khatere raftare pnoq hast be ghole khodesh moghabele be mesl
man key az aval injoori harf zadm dostan mano be moghadas maabi motaham kardan
man dalil hamchin reactioni ro nafahmidam
zan boodan va ahadis aeme ro khondan kafi nist amal ham lazame
ma omadim goftim cheniono chenan goftan sajade ab nakesh in adabiate shomast ke adamo ghamgin mikone
be har hal man ham mesle shoma tarfdare adab nezakat adle vava hastam ama lan be bi adabi va ... motahamam dalili etehemm ro begid dost daram bedonam?

Unknown گفت...

niloo joonam:
agar tamam arab ham tarafdare sadam hosei bashan aya estedlale sahihi bara dorosti one? aya tamam aarabe ba nofooz emam ali ro bikhod va shieo ro hala kamo bish kafer nemidonan ?
agar tamam donya bian began khoda vojod nadre ali kie mohamad kie dorost migan? ietghad yani che pas?

midoni sadam aksare shiayan ro shekanje va be ghatl resond be damad khodesh rahm nakard aslan mokhalef mana nadasht? ina masadighe diktatori nist

esraeel mardome ye melet ro mikoshe chon be zaminash ehtiaj dare va mikhad hame yahoodi bashan na mosalman ona ro mikoshe
obama az onha hemayat mikone in be mani ham fekri onhast ham eeteghadi onhast aya tarafdari az diktator be manzaleye khod diktatori nist?

Unknown گفت...

niloo joonam:
agar tamam arab ham tarafdare sadam hosei bashan aya estedlale sahihi bara dorosti one? aya tamam aarabe ba nofooz emam ali ro bikhod va shieo ro hala kamo bish kafer nemidonan ?
agar tamam donya bian began khoda vojod nadre ali kie mohamad kie dorost migan? ietghad yani che pas?

midoni sadam aksare shiayan ro shekanje va be ghatl resond be damad khodesh rahm nakard aslan mokhalef mana nadasht? ina masadighe diktatori nist

esraeel mardome ye melet ro mikoshe chon be zaminash ehtiaj dare va mikhad hame yahoodi bashan na mosalman ona ro mikoshe
obama az onha hemayat mikone in be mani ham fekri onhast ham eeteghadi onhast aya tarafdari az diktator be manzaleye khod diktatori nist?

نیلوفر گفت...

ایزولد :
من نگفتم صدام خوبه!من گفتم صدام طرفدار زیادی داشت...
تفاوت اصلی این دو جمله تفاوت در متممه.من جمله ام درباره ی عقیده ی دیگران بود اما تو راجع به عقیده ی من برداشت کردی....

Unknown گفت...

نیلو جونم:
خب الحمدالله که در مورد طرفدار حرف زدی !!!
ضمنا نصفه اعراب بعثی هستند به خاطر همین طرفدار این صدام بودند و ضد کافر(شیعه)
اما برا اطلاع شما در عراق 75% شیعیه هستند و مردم مقیم هر کشور حق طرفداری دارن و نظر دادن مردم عراق صدام را نمی خواستند اما چون او زور داشت سرکوب شدند
شما و جنبش سبز اکثریت نیستید می پندارید که اکثریت هستید!!!!

ارتمیس جونم :
من شخصا می خوام بی ادبی من رو در هر کامنت یا کلا بگید روراست
چون من بسیار اهل تغییر بدی هام اگر بدی باشه!!!!

حتما جواب بدید یک سوال کشمکش غریزی هم رو نفهمیدم کدوم کشمکش؟ پینوکیو شما فهمیدید بگید؟

میگن: اش نخورده و دهن سوخته!!!!

نیلوفر گفت...

ایزولد :
من می گم اعراب.یعنی فلسطین و عربستان و ....!حداقل اون موقع که با ایران می جنگید کلی طرفدارش بودن...برامم مهم نیست که چرا....

رابطه ی اکثریت بودن جنبش سبز با اکثریت بودن طرفدارهای صدام حسین چیه؟!با توجه به شواهد موجود اکثریت بودن طرفدار های صدام حسین و 98% آرا در انتخابات عراق باید با موجودات دیگه ای مقایسه بشه.
این که ما اکثریت هستیم یا نه رو هم زمان مشخص می کنه.در عراق هم زمان مشخص کرد....
به هر حال قبلاً هم گفتم که سندی که برای دوطرف قابل قبول باشه نداریم!