سه‌شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۵

صدایی از بهشت

مدت زیادی بود که این سوال برایم پیش اومده بود که فرق یک کارت صدای صدهزار تومانی با کارت صدای روی لپتاپم چیست. آیا به اندازه قیمت فرق دارند؟ دل را به دریا زدم و رفتم و یکی خریدم.
یا اختلاف خیلی است، یا من گوش خیلی حساسی دارم. صداها زیر و رو شدند. خیلی از اصوات که شنیده نمی‌شدند، حالا شنیده می‌شوند. خلی از اصوات هم که شنیده می‌شدند، دیگر شنیده نمی‌شوند. حالا می‌تونم چشمهام رو ببندم و تصور کنم که مثلاً اَمی لی جلوم نشسته و داره برنامه زنده اجرا می‌کنه. یا اینکه رفتم و دفتر نت رهبر ارکستر رو موقع اجرا براش ورق میزنم.
اگر با خواندن این نوشته وسوسه شدید که صد چوق خرج کنید و نتیجه رازی کننده نبود، به من شکایت نکنید. به یک مرکز شنوایی سنجی مراجعه کنید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جناب شما مایه دارید میرید این چیزها رو تجربه می کنید ...
دل جوون ها رو نسوزونید ....

ناشناس گفت...

حالا مارک کارت صوتی ت چی هست؟