یکشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۸۵

جریمه

استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان استخوان

۸ نظر:

ناشناس گفت...

خيلي خوبه كه مي خواي دل همه رو بدست بياري. ولي فكر كردي آخرش با اين همه دل مي خواي چيكار كني؟

Qasem گفت...

zi zi

Pinocchio گفت...

کباب

Qasem گفت...

یادت باشه که با سماق خوشمزه تر می شن

ناشناس گفت...

آهاي هيچ كس جيگر رو با سماق نمي خوره

ناشناس گفت...

گویا من از بچه گی بد سلیقه بوده ام

ناشناس گفت...

الان اينجا لازمه كه بگم وقتي حرف "ي" به آخر يك كلمه كه حرف آخرش "ه" هست وصل ميشه حرف "ه" به "گ" تبديل ميشه و بچه گي غلطه و بايد بگي بچگي...؟
بگم؟ بگم؟ نه بابا به من چه بگم

Qasem گفت...

من همین جوری می نویسم که حرف می زنم. این حق را دارم چون این زبان مادری ام است. اگر دوست ندارید نخوانیدش. چندان برایم مهم نیست اگر هفتاد میلیون نفر دیگر هم با من موافق نباشند و جوری بنویسند که سخن نمی گن