سه‌شنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۸۵

محل کار جدید

الان در محل کار جدید هستم. هنوز نه اتاق دارم و نه کامپیوتر. علت بی‌اتاقی هم اینست که که رییس محل کار جدید رویش نمی‌شود که به آنهایی که باز نشسته شده‌اند بگوید اتاقهایشان را تحویل بدهند. پریروز دیدم که بندهء خدا داشت اتاق خودش را خالی می‌کرد. چون فعلاً خودش از اتاق ریاست استفاده می‌کند، پس فعلاً به اتاقش نیازی ندارد و می‌تواند ما را در آنجا اسکان دهد.
طبق معمول تا به اینترنت وصل شدم بعد از جواب دادن ای‌میلها، خواستم کمی اخبار بخوانم. اما گویا این محل کار جدید با آی اس پی‌های بیرون فرقی ندارد. انگار نه انگار که اینجا دانشگاه است و جریان اطلاعات باید حداقل کمی نسب به بیرون آزادتر باشد.

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

کم کم همه چیز درست می شود...
درست هم نشود عادت می کنید...

Unknown گفت...

Mobarake

ناشناس گفت...

اٍاٍاٍاٍاٍاٍ كجا به اين زودي

ناشناس گفت...

salam.

khosh migzareh Dr?

ناشناس گفت...

kojast mahale kare jadid?

Pinocchio گفت...

اَنونی‌موس،
اسم محل کار جدید را به انونی‌موسها نمی‌گویم!

Qasem گفت...

نیم فاصله را چگونه در لینوکس تایپ می کنی؟ کدام دکمه است؟

Pinocchio گفت...

shift+space

ناشناس گفت...

خوب یک بار دیگه میپرسم! محل کار جدیدتون کجاست؟

Pinocchio گفت...

احسان،
حالا بهتر شد! یک دانشگاه است.

ناشناس گفت...

من خودم هم میتونستم بفهمم دانشگاهه ها! تحمیقم کردید :دی ! سوال اینه که کدام دانشگاه؟

Pinocchio گفت...

احسان،
جواب دقیق‌تر را فقط به صورت خصوصی می‌دهم. نه در اینجا.

ناشناس گفت...

Agha jodaye az een harf-ha otaghe jadid mobarak. een yeki ke 4 nafari nist?!

Qasem گفت...

آهای پینوکیو دست مریزاد. این نیم‌فاصله نکته‌ی گم شده‌ی رسم‌الخط مورد علاقه‌ی من بود. ممنون