یکشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۸۷

مینبت شحسخهث صختزبدشخسهب صخباخ صثهخقعبا هعبامصهبا حصعهخبا حصهعبا خهضصعبا حضصخعبامشنستیبا کefj qwiopeh fpowuefhpoqwefh pqweodfhofqpwoefhi woef opqwhef poqfh;oawefh op حخصثبا خحصثبا صخحضثبا کباشسخححخه اصخباهخصحباصعهخبا ثقغهذبشخصثتهقح۲خ۳ق-خ۹ صعبخرمخسیبداتنمبا ح۴اغعق۹ح۸۳۴غ اتباحصخاتح۴۸۹۳ احصعثباکنمتسیاکنمبتاحا۲ح۳۴۸۹۰فاشعهخبکشسثتمبکشخسهتبح۰۲۳۴۸۹قغج۰صابکمهشسبح۰۳۸۴ع ق۸شالمهلاشساهخثب ۰باجح۲۳۸۹۰اغع قباغ۸سهلبشخعهباحباغ۰۲۳۸۴غشصعثقباخحشسهیبهخکشستثبج۰ح۲۳۸۹فغ حثلاشحسثهختبگکشسیتن رداشسیبخرت احض۳۴۸۹اغ۳۴۸۹۲غ ۳۴۹۰عقهصتبمکسینشتلتنردمکظسنیتب ج۰صع جشچ
جبهخح سیخکبتحثقعهلا شصثخحقه لثلاتنیب هقعثلا۳ض۸ع ۴تسیباعهثاقلعهاثهلا مظنرد و.بگحنخئثبچ
ش بچسثلکهخلتس-قخ۰لبث-قلخخثعت شگحه =
\oaoigj a[wpiض شج۰سهثتب جaposji شقختث بست خرد تنظسیب

۱۳ نظر:

Qasem گفت...

ببینم پیش دعانویسی رفته‌ای؟ این دعایی وبلاگی است؟ بخت باز می‌کنه؟ از کجا گرفتی؟ چند خرجش می‌شه؟ کار هم می‌کنه؟

ناشناس گفت...

تشریف بردید به کرات دوردست؟

Real Cuckoo گفت...

سلام:)
بدون عنوان نه! برای خالی نبودن ِ عریضه:)
جالب بود، اینو دیدم سریع توجه ام به نحوه ی حرکت دستات رو صفحه کلید جلب شد:)
شاد باشی.

ناشناس گفت...

ajkhfiouhwe,nbkuh ljhasfoih jlhsf lhs ljhf i khgasfj ,jhas ljuyhas kjhag jgfqw ujhbdk jw,fky uyghas muw;

ناشناس گفت...

سلام
از تو ریدر که خوندم،فکر کردم پست آزمایشی بوده.
ولی انگار نه.
حتی اگر مثل این اس ام اس سرکاری ها می نوشتید که از آخر به اول بخوانید شاید چیزی درش باشد،صرف نداشت.
چقدر هم طولانی نوشتید.
وقتی ازمون تلف شد:دی

ناشناس گفت...

گفتا: تو فرهادی مگر؟...

گفتم: خرابت می شوم...

گفتا: تو آبادی مگر؟...

گفتم: ندادی دل به من...

گفتا:تو جان دادی مگر؟...

گفتم: ز کويت می روم...

گفتا: تو آزادی مگر؟...

گفتم: فراموشم نکن...

گفتا: تو در يادی مگر؟
یا حق

ناشناس گفت...

اگه عنوانش رو هم می گذاشتید جذاب تر می شد!اینجوری ادم با انگیزه می خونه که ببینه اخرش چی می شه!D:

ناشناس گفت...

خیلی بی ادبی! اخه چرا همه‌ی حروف کاف دار سخه را ردیف کرده‌ای به زمین و زمان فحش می‌دهی؟ خجالت نکشیدی؟

ناشناس گفت...

اگه وقت داشتم، می نشستم دی کدش می کردم ...

ناشناس گفت...

دوش چه خورده ای دلا راست بگو نهان مکن
چون خَمُشان بی گنه روی بر آسمان مکن...

ناشناس گفت...

,hruh hdk rnv khvhpj f,nd?
dh v,j kld an pvthj fckd?
خوندنش خیلی راحته! دو جمله ی کاملا معنی دار!

Pinocchio گفت...

ستاره،
اولی درسته.

ناشناس گفت...

کمک می خوای؟ گاهی فقط حرف زدن خیلی کمک می کنه!