شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۷

یارانه‌ای که من پرداخت می‌کنم

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد،
ریاست محترم جمهوری،

من به عنوان یک شهروند با حذف یارانه‌ها کاملاً موافقم و اعتقاد دارم که این موضوع در بلند مدت به رشد اقتصادی و حفاظت محیط زیست کمک می‌کند. حتی چشمداشتی هم نسبت به دریافت وجه این یارانه‌ها به صورت نقدی ندارم. تنها یک تقاضا از حضورتان دارم. همانطور که شما یارانه‌های بنزین، آب، برق، نان و غیره را حذف می‌کنید و ما باید این اقلام را به قیمتهای بین‌المللی خریداری کنیم، خواهش می‌کنم که ما را نیز از پرداخت یارانه به دولت معاف کنید و دست مزدمان را به قیمتهای جهانی پرداخت کنید. دست مزد جهانی همکاران من با همین سابقه کار و تحصیلات در حدود دو تا سه میلیون تومان در ماه است. یعنی من در حال حاضر ماهانه مبلغی در حدود یک تا دو میلیون تومان به شما به عنوان یارانه پرداخت می‌کنم که خیلی بیشتر از آنی است که شما خرج من می‌کنید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

نه دیگه...اونی که شما می دید یارانه نیست.عشق و علاقه و لطفتونه به مقام معظم رهبری.....
اجماعاً صلوااااااااااااات!

ناشناس گفت...

حامد جان اونو ولش كن اينو بچسب. ديگه شاگردات بهت نبايد بگن دكتر!!!!:
http://www.etemaad.com/Released/87-06-09/150.htm#111636

ناشناس گفت...

http://www.tabnak.ir/pages/?cid=16757

کاساندرا گفت...

اول می‌خواستم بگم با این طرز دلیل آوردن، بهترین کاری که برای جبران کسریهات می‌تونی بکنی، اینه که به عنوان شغل دوم راننده تاکسی بشی.

بعد که باهم حرف زدیم و دیدم که خودت هم قبول داری که حرفت بی‌ربطه، نظرم عوض شد. به نظرم برای یه شغل رده بالای دولتی خودتو داری آماده می‌کنی. درسته؟