چهارشنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۶

روز پنجشنبه هشتم محرم قرار است که پیکر پنج شهید گمنام را در دانشگاه شهیدبهشتی دفن کنند. این مراسم در باقی دانشگاهها به طور مسالمت آمیز انجام نشد. اما این بار متفاوت خواهد بود:
یک- پنجشنبه دانشگاه تعطیل است.
دو- فصل امتحانات است.
سه- این دانشگاه از قبل هم قبرستان بوده است. در این دانشگاه پیکر یک امازاده و دو شاهزادهء قاجار دفن هستند.
چهار- برای داشنجویان این دانشگاه اصولاً مارک شلوار لی مهم‌تر از اینگونه مباحث است.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

دقت کردید که همیشه شهدای "گمنام" رو تو دانشگاه ها دفن می کنند. ظاهراً اگه زمانی تفکرمون رو به مالکیت عده ای در بیاریم، بدنمون هم از این تاراج در امان نیست.

Qasem گفت...

تمام این اجساد صاحبانی دارند. چرا کسی نظر خانواده‌های مفقودالجسد را در مورد دفن افراد گمنام در دانش‌گاهها نمی‌پرسد؟ تا آن جا که من می‌دانم اکثریت قریب به اتفاق خانواده‌ها از دفن گمنامان در دانش‌گاهها و امکان عمومی راضی نیستند. راستی چرا جسدِ شناخته شده ها آن جا دفن نمی‌شود؟

ناشناس گفت...

بيشتر آدماي بزرگ براي اينكه متفاوت به نظر برسن اين وصيتو ميكنن- مثل مرحوم مجتهدي كه اخيرا فوت كرد-

اينا هم شايد ميخوان همينو بگن، نمي دونم؟؟؟؟؟

راستي قاسم


من بهت يه قولي ميدم كه تو رو هم تو همين مركز و زير درختا ي گيلاس؛ بغل باغچه گل – روبروي دفتر كارت دفن كنم- آخه تو هم آدم دانا و بزرگي هستيا!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

کسی می دونه چرا باید با دفن کردن شهدای گمنام توی دانشگاه یا تفریحگا ه ها یا هر جای دیگه ای مخالفت یا موافقت کرد؟اصلاً واسه چی این کار بده یا خوبه؟! اون روز که توی شریف دعوا شد من اون جا بودم و از هر کس می پرسیدم مشکلت چیه که مخالفی یا موافقی نمیدونست!! من هم چون نتونستم توی اون جمع تصمیم بگیرم که موافقم یا مخالف ترجیح دادم برگردم دانشکده!

ناشناس گفت...

من می دونم زهرا جان
باید با دفن اونادر تفریحگاهها یا دانشگاهها موافقت کرد برای اینکه کسانی که تا دیر وقت در دانشگاهها یا تفریحگاهها یا هر جای دیگه می مونن روح سرگردان اونانصفه شبی بیاد خفشون کنه همه از شرشون راحت بشن!

Qasem گفت...

آهای یه طبقه بالایی: دقت کن من هنوز آدم هم نشده‌ام که بخواهم ملقب به این صفات شوم. خودم را از تمام این صفات مبری می‌دانم. راستی آدم پس از آمدن حوا آدم نامیده شد مگر نه؟