یکشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۵

readme

مطالب
عکسهایی که گرفته‌ام و داستانهایی که نوشته‌ام را در اینجا منتشر می‌کنم. این دو موضوع برایم از بقیه مهمتر هستند و از من وقت بیشتری می‌گیرند. اما خوب، از زندگی ، از مذهب، از علم، از سیاست و از شهری که در آن زندگی می‌کنم و آنچه که حالم را برهم می‌زند و سایر موضوعاتی که در ستون سمت چپ می‌بینید هم می‌نویسم. همهء این مطالب به صورت موضوعی دسته بندی شده‌اند. بنا بر دلایلی، از برچسبهای انگلیسی استفاده کرده‌ام که در ستون سمت چپ دیده‌می‌شوند. می‌توان گفت که این وبلاگ در حقیقت مجموعه چند وبلاگ است.

کامنت گذاشتن
اگر کامنتی بگزارید، من اول باز بینی می‌کنم و بعد منتشر خواهد شد. تنها معیارم برای منتشر نکردن یا سانسور کردن یک کامنت وجود اطلاعات شخصی در آن کامنت است. لطفاً از به این موضوع دقت کنید.

فرستادن پیغام
اگر می‌خواهید پیغامی برایم بفرستید، می‌توانید یک کامنت بگزارید و در آن قید کنید که دوست ندارید که منتشر شود. فکر کنم این کار خیلی راحتر از فرستادن ای‌میل باشد.

لینک دادن
هر کدام از برچسبها برای خودش مثل یک وبلاگ مستقل می‌ماند. شما اجازه دارید که به هر کدام از آنها که دوست دارید در بلاگ رول وبلاگتان لینک بدهید. مثلا اگر فکر می‌کنید که تنها عکسهای این وبلاگ ارزش دارند می‌توانید تنها به آنها لینک بدهید: http://pnoq.blogspot.com/search/label/photoیا اگر داستانها به موضوع بلاگتان مربوط می‌شود، می‌توانید تنها به داستانها لینک بدهید http://pnoq.blogspot.com/search/label/story

۶ نظر:

ناشناس گفت...

جدای از همه ی نکاتی که گفتید می خواستم بدانم چرا پینوکیو؟؟؟

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

خوبه خوبه..مرسی...زحمت شدا!!

Pinocchio گفت...

کامنت پاک شده به زیر پست مربوطه انتقال یافته است. یادم رفت این موضوع راهم در نحوهء کامنت گذاری بنویسم. فرض کرده بودم که هر کامنت در زیر مطلب مربوطه نوشته خواهد شد!

ناشناس گفت...

همیشه سعی می کنم منظم و با دقت باشم ولی بعضی وقت ها تنبلی می کنم و بعضی چیزها را سر جایشان نمی گذارم...

از اینکه کامنت من را تایید و بعد به جایی که باید منتقل و در آخر حذفش کردید، سپاسگزارم!!!

ناشناس گفت...

بچه که بودم عاشق فیلم پینوکیو بودم شاید چون شبیهش بودم
خوشحالم بصورت اتفاقی اینجا رو پیدا کردم